.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بررسی قضایی تخلفات شهرداران برخی از شهرها

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از برخورد قضایی با برخی از شهرداران استانهای مختلف کشور خبر داد.

به گزارش شمال نیوز  ولی الله خبره در گفتگو با خبرنگار مهر درباره علت معرفی تعدادی از شهرداران به مراجع قضائی گفت : برخی شهرداریها املاک خود اعم از اراضی را به شرکتهای تعاونی مسکن بدون موافقت و یا با موافقت شورای شهر واگذار نموده اند.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: شهرداریها موظف هستند اموال و املاک خود را از طریق مزایده و با رعایت قوانین به اشخاص واگذار کنند.

خبره از مشاهده دو مورد در استانهای مختلف در ارتباط با فروش املاک شهرداریها بدون برگزاری مزایده خبر داد و گفت : در یک مورد قرارداد لغو و در مورد دیگر افراد به مراجع قضایی جهت تعقیب کیفری معرفی شده اند.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: تا کنون در استان تهران فروش اموال و املاک بدون برگزاری مزایده مشاهده نشده است.

معروفترین پرونده تخلف شهرداران که در قوه قضائیه مطرح و بررسی شد مربوط به سال 1378 بود که طی آن پرونده شهردار وقت تهران طی دادگاههای متعددی مورد بررسی قرار گرفت.

ولی الله خبره در پایان اعلام این دو مورد را هشداری برای سایر شهرداریها عنوان کرد و از شهرداران خواست بدون برگزاری مزایده مبادرت به فروش اموال و املاک نکنند در غیر این صورت برخورد قضائی لازم اعمال خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.